آیا شانس بیمار نارسایی کلیه به شر دیالیز شر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا شانس بیمار نارسایی کلیه به شر دیالیز شر

آیا شانس برای بیمار نارسایی کلیه می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر وجود دارد؟ همه ما می دانیم که دیالیز رایج برای درمان نارسایی کلیه است، و ما همچنین می دانیم که افرادی که آن را ممکن است نیاز به بر روی آن تکیه می کنند برای بقیه عمر خود را. اما انتخاب نهایی برای بیمار نارسایی کلیه است؟ آیا هیچ شانس برای آنها را به خلاص شدن از شر؟
آیا دیالیز تنها انتخاب برای نارسایی کلیه بیمار به زندگی طولانی تر؟
در حالی که دیالیز می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند، می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود نمی بخشد. به عنوان دیالیز گسترش، ممکن است بسیاری از عوارض جانبی است. علاوه بر این، می تواند گردش خون را تحت تاثیر قرار این کار ممکن است از عود دیسکسیون آئورت شود. بنابراین بیمار بیماری های کلیوی است که نه در دیالیز برای بیش از حد طولانی شده است، بهترین راه این است که برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و بهبود عملکرد کلیه بیشتر در مورد پایه. در این راه، بیمار بیماری کلیوی می تواند فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی خلاص شدن از شر آن.
چگونه می توان بیمار نارسایی کلیه می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر؟
همانطور که در بالا تا زمانی که بیماران می توانند عملکرد کلیه باقی مانده به خوبی حفظ و بهبود آن اشاره شد، آنها می توانند فرصتی برای کاهش بار دیالیز، حتی خلاص شدن از شر آن را داشته باشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و طب غربی، می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها. با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه می تواند بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: